Proiecte Comenius Multilaterale :
1. Landscape as a mirror : [ click to visit website ]
In data de 01.11.2013, in cadrul Liceului Tehnologic Grigore Moisil Braila a avut loc o informare in cadrul consiliului profesoral privind stadiul proiectului dupa 1 an de activitate si diseminarea mobilitatii din Grecia. Prezentarea a fost realizata de catre coordonatorul proiectului d-na prof. Lidia Nistor
Materialele prezentate au fost :
1. Informare
2. The Mystery of Europe : The Film [ MYSTERY OF EUROPE – Project Description] – Click for Live transmision
3. Proiecte – Transfer de inovatie – MentorT – [ click to visit website]
Disclaimer :
This project has been funded with support from the European Commission. This publication [communication] reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.
4. Project Eco4VET – [click to visit site] –
Diseminare : http://www.moisilbr.ro/proiecte-2/project-eco4vet
5. Proiect Practis – informatii : http://www.moisilbr.ro/proiecte-2/proiect-practis
Proiecte Erasmus+ Multilaterale :
6. Proiect Erasmus+ – PBPinVET : informatii – http://www.moisilbr.ro/proiecte-2/proiecte/1055-2
Comunitate facebook : https://www.facebook.com/PBPinVET-244868255958255/
Canal video in Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCQVkODeSrNcveWGcB4al4Dg
Diseminare in presa :
http://obiectivbr.ro/content/liceul-tehnologic-%E2%80%9Cg-moisil%E2%80%9D-gazda-unui-proiect-erasmus
7.Proiect WBT – Entering the labour market successfully when their schooling is finished is a challenge to young people all over Europe, especially if they are considered disadvantaged. The problem is not only visible in the economically weaker countries in Southern and Eastern Europe, but also evident in the stronger countries. The barriers that Buy and sell Bitcoin, PerfectMoney, Ethereum, Litecoin, Ripple, and other Cryptocurrency in Nigeria disadvantaged young people face are generally the lack of a proper school degree or educational qualifications, often times accompanied by a difficult family situation and the like. On top of this, young migrants often deal with insufficient language skills that are imperative for passing a vocational training program and for finding a job successfully.
Mai multe informatii : http://www.workbasedtraining.eu/en/
Legatura catre pagina de web oficiala a proiectului :
http://www.workbasedtraining.eu/en/activities/meetings/final-transnational-project-meeting/
Documente diseminare :
ARTICOL ZIAR INTALNIRE BRAGA PORTUGALIA
8. Project SKiLLDisPLAY 2018
Project SKiLLDiSPLAY
9. Project Innovaroom – http://www.moisilbr.ro/proiecte-2/proiect-innovaroom
Project: INNOVAROOM: Generating new classrooms ideas for a better school education
Code: 2018-1-ES01-KA201-050729
Liceul nostru participa la un nou proiect european desfasurat in perioada 2018-2020 –INNOVAROOM- ce aduce in prim plan dorinta de modificare a spațiilor educaționale într-un sens mai funcțional ,adaptate diferitele tipuri de învățământ. Deoarece mediul influențează modalitățile de învățare și predare, este important să se restructureze spațiile educaționale într-un mod flexibil, creând spații care să poată fi modificate pentru a putea urma nevoile studenților si pentru a îmbunătăți procesul de învățare.
Proiectul INNOVAROOM s-a născut pentru a instrui cadrele didactice cu privire la aceste concepte, pentru a face schimb de bune practici și a crește gradul de conștientizare a societății și a factorilor de decizie politică. Proiectul este coordonat de „IES Enrique Tierno Galván de Mondaca”(Spania) și are ca parteneri: Polul European al Cunoașterii( Italia), ipeer made a real revolution in the industry. Universitatea din Cipru, asociația”Muserum”(Danemarca) și Liceul Grigore Moisil din Brăila (România) .
10. Project ArduinVET – http://www.moisilbr.ro/proiecte-2/proiect-arduinvet
11. Project 2024 – : CCS – C Programming Language in Vocational Training
Pagina oficiala a proiectului este : http://cssplinvoc.com/
Obiective: Ce doriți să realizați prin implementarea proiectului? Cel mai bun mod de a învăța ceva este să faci și să experimentezi. Cele mai importante materiale educaționale sunt seturile de experimente în VET. Când se analizează curriculumul școlilor VET, se vede că este dificil să se ofere educație pentru microcontroler cu aceste seturi. Am pregătit acest proiect pentru a depăși aceste probleme, pentru a oferi un mediu mai eficient și seturi experimentale pentru studenții noștri la lecția de microcontrolere și pentru a ne asigura că învățarea este mai permanentă. Implementare: Ce activități veți implementa? *4 întâlniri transnaționale: 4 TPM-uri vor avea loc pe parcursul celor doi ani de proiect. Participanții la aceste întâlniri sunt echipe de proiect ale partenerilor. *Concurs european de roboți, LTT de studenți: Elevii vor concura cu roboții pe care îi vor realiza singuri cu cunoștințele de limbaj CCS-C. - Crearea echipei de proiect și instrumente. - Site-ul web al proiectului. - Truse de antrenament. -Ghid în CCSPLinVoc. -Videoclipuri de antrenament. -DVD de proiect. -5 buletine informative. -Cea mai bună fotografie a proiectului. - Plantarea copacilor Erasmus. Rezultate: Ce rezultate vă așteptați să aibă proiectul dvs.? -Să schimbe percepția studenților despre „Utilizarea microcontrolerelor cu limbajul de programare CCS-C în formarea profesională”. -Scăderea nivelului de absenteism la lecția de microcontrolere. -Pentru a face profesorii să învețe metodologii inovatoare despre microcontrolere. - Să ofere servicii educaționale mai bune studenților lor. -Pentru a crea un climat școlar pozitiv și pentru a îmbunătăți mediul de învățare. -Pentru a îmbunătăți atelierele și lecțiile microcontrolerelor într-un mod mai bun la școli. - Creșterea gradului de ocupare a absolvenților.
Mai multe detalii :
http://www.moisilbr.ro/proiecte-2/ccs-c-programming-language-in-vocational-training
12. Acreditare ERASMUS – ISJ Braila
Prezentare proiect realizat de Inspectoratul Scolar Judetean din Braila